Înscrie-te în programul Electric UP – sprijin pentru IMM-uri și domeniul HORECA pentru instalarea de panouri fotovoltaice și stații pentru vehicule electrice

https://energie.gov.ro/electric-up-ciclul-2/

Ce presupune

  • instalare sisteme fotovoltaice cu o putere cuprinsă între 27 kwp si 150 kwp pentru consum propriu și livrare surplus în rețea;
  • instalarea a minim o stație de reîncarcare de minim 22kWp pentru vechicule electrice și electrice hibrid plug-in.
  • instalarea unui sistem electric alternativ de încălzire/răcire (pompe de cladura)
  • perioada de monitorizare: 5 ani

Finanțare

  • Sumă maximă: 150.000 Euro
  • Ajutor financiar 75%
  • Contribuție proprie 25%;

Domenii

  • IMM-uri
  • Domeniul HORECA (CAEN: 5510, 5520, 5530, 5590, 5610, 5621, 5629, 5630, 9329)

30kw

Ofertă panouri solare

50 kw

Ofertă panouri solare

100 kW

Ofertă panouri solare

Înscriere Program
Electric UP 

    Nume Solicitant

    Denumire societate:

    Descrierea activității curente:

    Email

    Numar de telefon

    Mesaj-ul tau

    Acord GDPR:

    Electric UP 2024

    Cum te ajută SOLAREXPRES în derularea proiectului Electric UP

    • Realizăm Auditul Energetic, obligatoriu pentru constituirea dosarului de finanțare; 
    • Configurăm soluția tehnică, optimă nevoilor tale de afaceri în total acord cu normele impuse de programul Electric UP;
    • Dimensionăm instalația și întocmim proiectului tehnic;
    • Te consiliem în vederea accesării finanțării;
    • Transportăm și instalăm sistemul;
    • Racordăm și punem în funcțiune sistemul;
    • Întocmim si depunem dosarul;

    Acte necesare pentru Programul Electric UP

    1. Cererea de finanţare, conform Anexei nr. 3 la prezentul ghid semnată electronic.
    2. Certificatul de înregistrare fiscală, valabil la data înscrierii, scanat.
    3. Împuternicirea notarială, în situaţia în care cererea de finanţare este semnată de către altcineva decât solicitantul sau reprezentantul legal al acestuia, scanată.
    4. Actul de identitate al persoanei împuternicite, valabil la data înscrierii, scanat.
    5. Documentele doveditoare ale calității de proprietar/administrator,
    6. certificatul de atestare fiscală (electronic/scanat), privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data înscrierii, scanat.
    7. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are sediul social, în termen de valabilitate la data înscrierii, scanat
    1. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială se va implementa proiectul, în termen de valabilitate la data înscrierii, în cazul în care solicitantul are sediul în altă localitate decât cea în care se implementează proiectul, scanat.
    2. Raport de analiză energetică a consumului de energie electrică actual și/sau estimat, pentru validarea curbei de consum de energie electrică pentru 12 luni, a dimensionării sistemului fotovoltaic, inclusiv proiecție producție/ consum propriu energie electrică folosind instrumentul PVGIS, conform calculelor efectuate folosind baza de date cu radiația solară PVGIS Sarah, realizat de un instalator atestat ANRE, auditor energetic și/sau manager energetic acreditați de către ME, având în vedere raportul de performanță (performance ratio).
    3. Solicitarea Beneficiarului de a i se acorda un avans de până la 30% din totalul cheltuielilor eligibile aprobate în condițiile stabilite prin contractul de finanțare.
    4. În situația prevăzută la punctul 10, Beneficiarul prezintă un instrument de garantare emis în condițiile legii de către o societate bancară sau de către o societate de asigurări, conform normelor prevăzute în Ghid.